یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد حسنی رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: متاسفانه گاهی شاهد انتشار آثار ضعیف و کم مایه در عرصه ادبیات داستانی کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمد حسنی طی سخنانی در مراسم رونمایی و جشن امضای رمان "مستوری"نوشته صادق کرمیار که به همت دنیای کتاب و مشارکت انتشارات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به این که آقای کرمیار با هر اثر خود یک کار بسیار مهم را در عرصه ادبیات داستانی کشور به سرانجام رسانده است، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر در بازار ادبیات داستانی گاهی اوقات شاهد انتشار آثار کم مایه و حتی پرت و پلا نسبت به شرایط روز جامعه هستیم که گویا صرفاً برای کسب درآمد و از منظر نفع اقتصادی نوشته شده اند و هیچ کارکرد و هدف دیگری ندارند.

وی افزود: با این حال جای خوشوقتی است که می بینیم در این بین معدود آثار ارزشمندی چون رمان مستوری نوشته صادق کرمیار هم به زیور طبع آراسته شده و مایه افتخار برای عرصه کتاب خوانی هستند.

حسنی بیان داشت: پرداختن به موضوع فساد و مطالبه عدالت از زاویه صحیح خود حقیقتاً کار دشواری است که کرمیار در بسیاری از آثار خود توانسته در این عرصه موفق ظاهر شود و از میان مسیرهای مختلف در وادی عدالت طلبی، مسیر صحیح را یافته و در ضمن با عدالت طلبی های سکولار و خودبنیاد مرزبندی صحیح و شفافی داشته باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha