دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم تجلیل

حوزه/ مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور ۲۸۰ نفر از فرزندان کارمندان به همراه خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری««حوزه»، حسین بهرامشاهی عنوان کرد: در راستای ارج نهادن به تلاش تحصیلی فرزندان ممتاز کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، اداره رفاه و تعاون در نظر دارد همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارمندان را برگزار کند.

کارشناس مسئول رفاه و تعاون گفت: این مراسم روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود و کارمندان به همراه همسر و فرزندانشان در این برنامه حضور دارند.

وی یادآور شد: در این مراسم، فرزندان کارمندان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا حوزه و دانشگاه در امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ حائز رتبه ممتاز شده‌اند، تجلیل می‌شوند.

بهرامشاهی با بیان اینکه بیش از ۲۸۰ نفر از فرزندان کارمندان در این مراسم مورد تجلیل قرار می گیرند، تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، سخنران ویژه این مراسم است.

وی یادآور شد: در این مراسم، پژوهشگران برتر و ممتازان تحصیلی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز تجلیل می‌شوند، همچنین رونمایی از آثار و تألیفات پژوهشگران از دیگر برنامه های این مراسم است.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha