یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مسجد آکسفورد، مسیحیان و یهودیان گروه تمیزکاری مراکز دینی ایجاد کردند

حوزه/ یک گروه میان ادیانی از داوطلبان جوان که برای تمیز کردن مراکز و موسسات دینی_ فرهنگی با نام «آکس کلین» در شهر آکسفورد تشکیل شده، اقدام به پاکیزه سازی کلیساها و مساجد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از oxfordmail، اعضای مساجد و کلیساها در شهر آکسفورد انگلستان به گروه جوانان مسجد پیوستند تا در تمیزکردن مراکز اجتماعی- دینی با آن ها همکاری کنند.

این گروه با نام «آکس کلین» هدف شان زیباسازی و در ادامه ایجاد اتحاد میان ادیانی جوامع مذهبی اعلام شده است. داوطلبان بوته زارهای اطراف مراکز را تمیز کرده، بطری ها و زباله ها را جمع آوری کرده و اقدامات جمعی در راستای پاکیزه سازی انجام دادند.

کلیسای سنت مری، با همراهی ساکنان یهودی و کاتولیک آخر هفته به جوانان داوطلب مسجد مرکزی آکسفورد پیوستند تا با کمک همدیگر ابتدا کلیسا، سپس مرکز فرهنگی آسیایی، مسجد مرکزی آکسفورد، و در پایان نیز پارک اجتماعی را تمیز کنند.

فیصل عزیز عضو کمیته مسجد در این باره گفت: ما به اجتماع مان افتخار می کنیم.

وی افزود:  با هم متحد شده ایم و ثابت کردیم که می توانیم همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم و صرف نظر از نژاد، مذهب، و قومیت شهر عزیزمان را بهتر سازیم. همانطور که جوانان ما امروز ثابت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha