جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عضو پارلمان ایالتی پنجاب:

حوزه/ خانم سیده زهرا نقوی گفت: شهید دکتر محمد علی نقوی بنیانگذار سازمان دانشجویان امامیه پاکستان به تربیت فکری و عقیدتی جوانان پرداخت و آنان را با مقصد زندگی آشنا ساخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خانم سیده زهرا نقوی دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان شاخه زنان، عضو پارلمان ایالتی پنجاب و دختر شهید دکتر محمد علی نقوی، گفت: من افتخار می کنیم که فرزند شهیدی هستم که مسافر راه کربلا بود، با شهادت پدرم فقط تنها من یتیم نشدم بلکه همه شیعیان پاکستان یتیمی را احساس کردند.

وی در ادامه گفت: داغ شهادت شهید عارف حسین الحسینی هنوز تازه بود که دشمن با به شهادت رساندن شهید محمد علی نقوی زخمی دیگر بر پیکر ملت تشیّع وارد کرد، شهید محمد علی نقوی به تربیت فکری و عقیدتی جوانان پرداخت و به آنها راه و رسم انسانیت آموزش داد و با مقصد حیات آشنا کرد، شهید یاد داد که در مقابل قدرتهای استکباری چگونه باید ایستادگی کرد و در مقابل قدرتهای باطل چگونه باید سخن حق را فریاد زد.

وی افزود: شهید دکتر محمد علی نقوی در ذات خود یک نهضت بود، شهید نقوی شخصیتی بود که نهالی که وی کاشته بود امروز به یک درخت قوی و پر ثمر شده و سازمان دانشجویان امامیه شجره طیبه ای است که به تربیت جوانان انقلابی و ارزشی در کشور می پردازد.

سیده زهرا نقوی در پایان تاکید کرد: شهید نقوی خط امام خمینی را در کشور معرفی نمود و مردم را چگونگی ایستادگی در برابر استکبار آموخت و با تلاشهای بی وقفه و عمل بی شائبه خود، به مقام بلند شهادت رسید و اکنون ما باید ببینیم که چقدر در خط شهید قدم برمیداریم و به وظیفه خود را عمل می کینم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha