چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مرکز تحقیقات کامپیوتری نور

مفتی اعظم جمهوری تاتارستان با حضور در مرکزتحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، از نزدیک با فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مرکز نور آشنا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کامل بن اسکندردر حاشیه این بازدید گفت: فعالیت های روحانیون و دانشجویان در این نهاد حوزوی و خدمت به دین اسلام، حرکتی عظیم است.

وی افزود: امروز جهان اسلام مفتخر است که با وجود چنین مراکز و موسساتی که توسط عالمان دینی اداره می شوند، گام های موثری در تبلیغ و ترویج دین اسلام در جهان برداشته می شود.

شیخ کامل بن اسکندر با درخواست از مسئولین مرکز نور مبنی بر راه اندازی نمایندگی این مرکز در جمهوری تاتارستان، ابراز داشت: امیدوارم در تولیدات این مجموعه همانند زبان عربی، انگلیسی و فارسی، زبان تاتاری و یا حداقل روسی گنجانده شود تا جمعیت بیشماری از مسلمانان منطقه آسیای میانه و قفقاز بتوانند از موهبت علمی نخبگان جهان اسلام بهره کامل ببرند.

مفتی اعظم تاتارستان در پایان گفت: بازدید از جمهوری تاتارستان و مراکز علمی آن، راه اندازی بانک های خودگردان نرم افزارهای علوم اسلامی و انسانی، برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت ویژه نرم افزارها، عرضه تولیدات مرکز نور از جمله برنامه هایی است که می تواند ملت مسلمان تاتارستان را یاری کند.

انتهای پیام    313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha