سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
غدیر و مهدویت

حوزه/نشست تخصصی غدیر و مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا عابدینی، دوشنبه 28 مرداد ماه ساعت ۱۷ در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار می شود.

راضیه سلطان عباسی ندوشن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تبریک عید غدیر، گفت: نشست تخصصی غدیر و مهدویت با حضور نخبگان و اساتید حوزوی و دانشگاهی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عابدینی استاد مدعو از قم، در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه نشست تخصصی غدیر و مهدویت با همکاری هیئترزمندگان استان هرمزگان برگزار می شود، خاطرنشان شد: این نشست با موضوع های «نقش غدیر و ظهور در سنت خالص سازی، ریزش ها و رویش ها و وظیفه امروز ما نسبت به جریان غدیر و ظهور» ویژه طلاب و دانشجویان و خانواده های آن ها به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

خانم عباسی تصریح کرد: برگزاری برنامه هایی همچون کارگاه های آموزشی، معرفت افزایی و برنامه های وسیع و نهادینه کردن غدیر و پیام ها و ارکان غدیر و ترویج غدیر شناسی کمتر پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه امسال مدارس علمیه خواهران هرمزگان برنامه های ثابتی در زمینه نهادینه کردن عید غدیر و اهمیت آن برگزار می کنند، خاطر نشان شد: جشن ها، کارگاه ها، ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقه نقاسی غدیر شناسی ویژه کودکان، اهدا جوایز، فضا سازی، پخش غذا و نذورات به مناسبت عید غدیر و ... از جمله برنامه های مدارس علمیه خواهران هرمزگان است.

استاد حوزه در پایان گفت: نشست تخصصی غدیر و مهدویت با حضور نخبگان و اساتید حوزوی و دانشگاهی و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا عابدینی، دوشنبه 28 مرداد ماه ساعت ۱۷ در سالن آمفی تئاتر حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha