جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید عباس صالحی
سفر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ به خوزستان

حوزه/ صالحی، با بیان اینکه پیشرفت خوبی در زمینه توسعه زیرساخت‌های فرهنگی خوزستان انجام‌شده است، گفت: در آخرین سفرم به خوزستان، تفاهم‌نامه‌هایی برای گسترش زیرساخت‌های فرهنگی با استانداری انجام‌شده که هم‌اکنون شاهد پیشرفت پروژه‌های فرهنگی و هنری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جریان افتتاح چند پروژه فرهنگی وارد خوزستان شد و در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها پاسخ داد.

وی با بیان اینکه در آخرین سفرم به استان خوزستان، تفاهم‌نامه‌هایی برای گسترش زیرساخت‌های فرهنگی با استانداری خوزستان انجام‌شده است، اظهارداشت: هم‌اکنون پیشرفت خوبی در آن پروژه‌های فرهنگی و هنری حاصل شده و امید است این روند به‌خوبی استمرار یابد.

صالحی تصریح کرد: بنا بر آن تفاهم‌نامه هم‌اکنون سه فرهنگسرا در استان خوزستان آماده شده که امروز به بهره‌برداری خواهند رسید و یکی از این فرهنگسراها در شهر ماهشهر و دو فرهنگسرای دیگر در حومه اهواز است.

لازم به ذکر است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جریان سفر خود به خوزستان ضمن دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به شهرستان ماهشهر رفت و یکی از پروژه‌های بزرگ فرهنگی را افتتاح کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha