جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
لردگان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: اعتراضات مردمی لردگان در چارچوب قانونی صورت گرفته است و خوشبختانه هیچ حادثه ناگواری روی نداده است، ولی با این حال دشمنان به دنبال سیاسی جلوه دادن این مسئله هستند و می خواهند از آب گل آلود ماهی صید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: در روزهای پیش برخی از رسانه های داخلی و خارجی شایعاتی در سطح کشور منتشر کردند که زمینه نگرانی جامعه را مهیا ساخت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به انتشار خبر شایعه آلوده شدن برخی از مردم روستای چنار محمودی شهرستان لردگان از توابع چهارمحال و بختیاری به ویروس ناشناخته ای به وسیله همین رسانه های معاند، گفت: بی شک در پس پشت پرده این گونه اخبار، عناصر ضدانقلاب و وطن فروش قرار دارند، به طوری که منابع امنیتی کشور از دستگیری یکی از فرزندان عناصر معروف منافق در بین متعرضین خبر می دهند.

این استاد حوزوی ادامه داد: اعتراضات مردمی در چارچوب قانونی صورت گرفته است و خوشبختانه هیچ حادثه ناگواری روی نداده است، ولی با این حال دشمنان به دنبال سیاسی جلوه دادن اعتراضات شهرستان لردگان هستند و با این کار خود می خواهند از آب گل آلود ماهی صید کنند که ملت هوشیار ایران هرگز فریب این دسیسه ها را نخواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: امروز سردار علیمحمد اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اعلام کرده بود که در بین این اعتراضات رده پای عناصر منافق و خودفروخته به عینه مشهود است، لذا اعتراضات اخیر با هدایت جریان های خارج از کشور و اپوزیسیون ها صورت می گیرد که می خواهند از این طریق به مطامع دیگر خود برسند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: اعتراضات که این روزها در شهرستان لردگان صورت می پذیرد، طبیعی است، ولی نباید مردم اجازه دهند که برخی از سوءاستفاده کنندگان و معاندان فرصت عرض اندام پیدا کنند و اصول و مبانی انقلاب را زیر سئوال ببرند.

این استاد حوزه  از مسئولان خواست که به موضوع اعتراض مردم این شهرستان و دیگر روستاها رسیدگی کنند تا زمینه سواستفاده جریان های برانداز و فتنه گر مهیا نشود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان گفت: در بین معترضان افرادی بوده اند که با پوشاندن صورت خود قصد شناسایی نشدن را داشتند که بی شک این افراد همان مزدوران خارجی و عوامل نفاق و فتنه هستند که در فتنه سال 88 هم حضور داشتند ولی هرگز نتوانستند کاری انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha