جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: در طرح صالحین باید جوانان سرآمد از حیث اعتقادی، انقلابی و مقاوم در مسیر و با هدف کلان اجتماعی تربیت شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران طرح شجره طیبه صالحین استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت، اظهار کرد: آمد و رفت اشخاص نباید تأثیر در روند کارها به ویژه طرح صالحین، ایجاد کرده و آنها را به تعطیلی بکشاند.

وی با بیان این‌که در بحث طرح صالحین باید دو جلوه بنایی و زیربنایی مدنظر قرار بگیرد، افزود: هر دو جلوه نیز در این مسأله مهم است و هیچ یک نباید فدای دیگری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: همان‌طور که تربیت نیروی صالح و انقلابی اهمیت دارد، همان مقدار نیز ظهور و بروز این نیرو در جامعه و تأثیرگذاری آن نیز دارای اهمیت است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: در طرح صالحین باید جوانان سرآمد از حیث اعتقادی، انقلابی و مقاوم در مسیر و با هدف کلان اجتماعی تربیت شوند.

آیت‌الله سعیدی گفت: در کارها باید سه گام مشخص شود؛ گامی که بودیم، گامی که رسیدیم و گامی که پیش روست و براساس این گام‌ها برای نیرو برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم افزود: ساختن و ساماندهی افراد از رسالت‌های انبیاء است و در طرح صالحین هم باید به این توجه داشته باشیم که افراد قبل از این‌که مسیر را گم کنند، راهنمایی و هدایت شوند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha