شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار شاهچراغی

حوزه/ سردار شاهچراغی با بیان این‌که مسیری که سال‌ها قبل در بحث صالحین انتخاب و طی شد، مسیر درستی بوده است، گفت: خروجی طرح شجره صالحین باید تربیت مدیران انقلابی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سردار سید محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران طرح شجره طیبه صالحین استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، بیان کرد: مسیری که سال‌ها قبل در بحث صالحین انتخاب و طی شد، مسیر درستی بوده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه‌السلام استان قم افزود: رهبر معظم انقلاب نظارت خوبی روی طرح صالحین دارند و نکات و توصیه‌هایی را نیز در این موضوع گوشزد می‌کنند که نشان از حرکت صحیح در این مسیر دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با بازبینی‌هایی که در بحث شجره طیبه صالحین صورت می‌گیرد، بتوانیم به موفقیت‌های خوبی برسیم و خروجی خوبی از لحاظ تربیت مدیران انقلابی داشته باشیم.
سردار شاهچراغی خاطرنشان کرد: در کنار تربیت نیروهای انقلابی در طرح صالحین باید بروز میدانی این نیروها نیز در جامعه دیده شود و بتوانند تأثیرگذاری موفق داشته باشند.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha