سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام علی مرادی

 حوزه/ امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه ناآرامی های اخیر در عراق ماحصل ماه ها توطئه چینی در اتاق فکر دشمنان بود، افزود: اعتراضات در برخی از شهرهای عراق از بیرون این کشور رهبری و هدایت می شد تا همایش عظیم اربعین کم رنگ شود.

حجت الاسلام علی مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: در این روزها که به اربعین حسینی نزدیک می شویم شاهد تلاش های مذبوحانه جریان های غیرالهی همانند جریان صهیونیستم، وهابیت و... برای کم رنگ جلوه دادن اجتماع بزرگ اربعین حسینی هستیم.

امام جمعه شهرستان بیجار با اشاره به اینکه ناآرامی های اخیر در کشور عراق ماحصل ماه ها توطئه چینی در اتاق فکر دشمنان دو کشور برادر و مسلمان ایران و عراق بود، افزود: اعتراضات در برخی از شهرهای عراق از بیرون این کشور رهبری و هدایت می شود و بی شک این برنامه و توطئه به برکت وجود نازنین حضرت امام حسین علیه السلام خنثی خواهد شد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه اربعین امسال علیرغم پیش بینی های دشمنان از هر سال دیگری باشکوه تر برگزار می گردد، تاکید کرد: کسانی که در مرزهای کشور ایران و عراق حضور دارند از ازدحام بسیار بالای مردم و اتومبیل ها خبر می دهند تا جایی که در براساس آخرین اخبار بیش از 60 هزار خودرو در پارکینگ پایانه مرزی خسروی استان کرمانشاه پارک شده است.

حجت الاسلام مرادی عنوان کرد: عده ای در روزهای اخیر با حمایت مالی و لجستیکی سرویس های جاسوسی به دنبال به راه انداختن جنگ فرقه ای در عراق و برهم زدن اجتماع بزرگ اربعین حسینی بودند، ولی بازهم تیر آنان به سنگ خورد و اکنون شاهد ورود فوج فوج زوار اربعین حسینی به عراق هستیم.

امام جمعه شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه حضور در اربعین حسینی نمایش اقتدار و وحدت جهان اسلام و جبهه مقاومت در جهان است، عنوان کرد: اجتماع بسیار عظیم اربعین به روشنی روز پیام وحدت و قدرت مسلمین را به ابرقدرتها منتقل می کند و می گوید که پیروز نهایی جهان، جریان اسلام ناب محمدی (ص) است نه اسلام آمریکایی و وهابیت.

حجت الاسلام مرادی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: از زائرین اربعین حسینی انتظار داریم که با رعایت نظم و انضباط در این مراسم، فرهنگ بالای مسلمین را به جهانیان نشان دهند تا تبلیغات سو رسانه های معاند درباره جهان اسلام را خنثی کنند.

امام جمعه شهرستان بیجار در پایان سخنان خود گفت: براساس آمارهای موجود امسال برادران و خواهران اهل سنت زیادی نسبت به سال گذشته از استان کردستان در اجتماع بزرگ اربعین حسینی شرکت کرده اند که این نشان از محبت این عزیزان به اهل بیت رسول الله (ص) دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha