دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمدجواد محرابی

حوزه/معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات قم گفت: مهلت آثار ارسالی برای سومین بار و آخرین بار تا روز جمعه سوم آبان ماه تمدید شد و خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  محمدجواد محرابی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته علاقه‌مندان می‌توانند مطالب خود را که تا 20 مهرماه منتشرشده است به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی نتایج برگزاری اولین دوره مطبوعات در قم را مثبت دانست و ادامه داد: امسال شاهد هستیم که تعداد و کیفیت آثار افزایش‌یافته که از نتایج برگزاری دوره اول آن است.

محرابی افزود: هدف این جشنواره ارتقای سطح دانش اهالی خبر و اطلاع‌رسانی در قم است که در آثار ارسالی این مهم دیده می‌شود.

وی داوری جشنواره را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: داوری جشنواره‌ها بر اساس دستورالعمل و استاندارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و خانه مطبوعات هیچ دخالتی در این روند ندارد.

محرابی افزود: انتظاری که می‌رود این است که شرکت‌کنندگان در خروجی داوری آثار را بپذیرند چراکه توسط اساتید برجسته علوم ارتباطات کشور ارزیابی و مورد داوری قرار می‌گیرد و درواقع داوری در سطح ملی است.

وی در خصوص زمان برگزاری اختتامیه نیز گفت: اختتامیه جشنواره 30 آبان ماه برگزار می‌شود و از آثار برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزاری نمایشگاه مطبوعات دینی به میزبانی قم را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: طرح این نمایشگاه تدوین‌شده است و پیگیری‌های لازم را برای برگزاری ملی این نمایشگاه در قم صورت گرفته است تا در اواخر امسال در قم برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha