یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمود ملک زاد در جمع طلاب مدرسه علمیه جعفریه زرند

خبرگزاری حوزه / حجت الاسلام والمسلمین ملک دار با بیان این که طلبه نباید در مسیر طلبگی دچار خستگی شود، گفت: طلبه باید به طور مداوم سطح معرفت خویش را افزایش دهد و به کم راضی نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوره های علمیه  کشور، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه عملیه جعفریه زرند با تأکید بر ضرورت جدیت طلاب در تحصیل، گفت: طلبه باید در طول دوران تحصیل به دنبال کسب معرفت و عبادت عاشقانه باشد تا به مدارج عالیه برسد.

وی با اشاره به عبادت بدون معرفت زمینه انحراف انسان را فراهم خواهد کرد، اظهار کرد: عبادت اگر از روی شناخت و معرفت واقعی به خداوند باشد، بال پرواز به سمت کمال خواهد بود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوره های علمیه کشور خاطرنشان کرد: در مسیر طلبگی هر قدر معرفت و اخلاص بیشتر باشد نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار با بیان این که طلبه نباید در مسیر طلبگی دچار خستگی شود، افزود: طلبه باید به طور مداوم سطح معرفت خویش را افزایش دهد و به کم راضی نشود.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین ملک دار و حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی مدیر حوزه علمیه استان کرمان به بازدید از امکانات و فضای آموزش این مدرسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha