یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت الله طباطبایی

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در سوریه از خدمت رسانی موکب زینبیون حوزه قزوین در حلب و زینبیه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، در دیدار با مسئول موکب حوزه علمیه قزوین گفت: تلاش های خالصانه شما عزیزان و خادمین همیشه نزد خداوند متعال و حضرت زینب (س) ماندگار خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه ادامه داد: استان قزوین از شهرهای ولایت مدار و عالم پرور بوده و سابقاً شناخت خوبی از این شهر داشته ام. مردمان این شهر همیشه در تمام عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، نقش آفرین بوده و نمونه ی آن فعالیت های شما عزیزان در دو شهر حلب و زینبیه است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، بیان کرد: آنچه امروز برای حوزه های علمیه مهم و تاثیرگذار است، تبیین محور مقاومت و همچنین فداکاری ها و جانفشانی های شهدای مدافع حرم و نقش اثرگذار آنها است که باید برای آحاد مردم و بخصوص جوانان بیان شود.

حجت الاسلام عباس افشار، مسئول موکب حوزه علمیه قزوین هم در این دیدار دیدار و گزارشی از فعالیت های این موکب در حلب و زینبیه ارائه داد و گفت:  مستند زینبیه و حلب به زودی ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: خادمین موکب حوزه علمیه قزوین، همچنین دیدار های جداگانه ای با خانواده های شهدای مدافع حرم در کفریا و زینبیه داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha