جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رحیمی صادق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با تاکید بر اینکه اعتراضات به حق مردم در میان این آشوب ها نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: مردم عزیز ما به مشکلات معیشتی اعتراض دارند و مسئولین موظفند پای درد و دل آن ها بنشینند و تلاش کنند از فشار این گرانی ها بر مردم بکاهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با انتقاد از بی تدبیری دولت در نحوه اجرای طرح افزایش نرخ بنزین، گفت: چنانچه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین ضرورت داشت ،چرا طی سال های اخیر این اقدام صورت نگرفت تا به افزایش قاچاق سوخت منجر شود؟ چه کسی می خواهد این خسارت ها به بیت المال را جواب بدهد؟

وی ادامه داد: دولت محترم می توانست طی سال های اخیر قیمت بنزین را به صورت پلکانی افزایش دهد تا از شدت فشارهای ناشی از این گرانی کاهش یابد، اما سؤال این است که چرا به این شکل اقدام نکردند و با افزایش ناگهانی و چند برابری، نگرانی مردم از گرانی ها را موجب شوند.

مدیر حوزه علمیه تهران بیان داشت: همانگونه که رهبر معظم رهبر انقلاب فرمودند بالاخره چون این اقدام تصمیم سران قوا بوده است، باید اجرائی بشود، زیرا بی قانونی موجب هرج و مرج شده و صدمات ناشی از آن برای جامعه بیشتر خواهد بود.

وی ابراز داشت: با توجه به این که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند و اعتراض مردم در این مورد هم به حق است، اما متاسفانه عده ای آشوب طلب از این فرصت سوء استفاده کرده و اقدام به تخریب اموال عمومی می کنند که این اقدامات نزد هر فرد عاقل و دلسوز کشور محکوم است و مثل همیشه مردم ما خط خودشان را از خط آشوبگران جدا کرده و می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اشاره به حمله اراذل و اوباش به اماکن مذهبی، گفت: حمله فتنه گران به مدارس علمیه، مساجد، فروشگاه های زنجیره ای، پمپ بنزین ها و بانک ها نشاندهنده اوج کینه و بغض آشوبگران و معاندین نسبت به طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم است.

وی با بیان این که مسئولین حفظ امنیت باید با قاطعیت با آشوب گران برخورد کنند، اظهار داشت: روحانیت همواره غمخوار مردم بوده و این همدلی بین روحانیت و مردم خار چشم دشمنان انقلاب و اسلام است و ضرورت دارد مردم هوشیار باشند و با شناسایی و معرفی اخلالگران جلوی بی قانونی و اغتشاش را بگیرند.

مدیر حوزه علمیه تهران با بیان این که آمریکا و منافقین خبیث از گسترش آشوب در کشور حمایت می کنند، افزود: این فتنه گران هیچ دلسوزی نسبت به مردم ندارند و آن طور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم عزیز ما صف خودشان را از فتنه گران جدا کنند و اجازه ندهند مزدوران آمریکا ناامنی را در جامعه ترویج کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در پایان با بیان این که اعتراضات به حق مردم در میان این آشوب ها نباید به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما به مشکلات معیشتی اعتراض دارند و مسئولین موظفند پای درد و دل آن ها بنشینند و تلاش کنند از فشار این گرانی ها بر مردم بکاهند و با نظارت مستمر در بازار مانع از افزایش گرانی ها شده و کمک های حمایتی را به موقع واریز و در اختیار مردم قرار دهند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha