جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جواد فیروز

حوزه/ جواد فیروز گفت: امنیت و ثبات در این دو کشور بحرین و عربستان فقط با اصلاحات سیاسی مستمر و احترام به حقوق بشر و دموکراسی حاصل می شود نه با ساختن پایگاه های نظامی!

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه جواد فیروز رئیس سازمان دموکراسی و حقوق بشر سلام ضمن انتقاد از فقدان اصلاحات سیاسی در عربستان و بحرین، اصلاحات سیاسی در این دو کشور را غیر واقعی توصیف کرد و گفت: چگونه می توان باور کرد در بحرین اصلاحاتی جریان دارد در حالی که شهروندان زیادی به ناحق پشت میله های زندان قرار دارند و از مشارکت در انتخابات محروم هستند؟

وی با اشاره به منحل شدن و ممنوع شدن فعالیت تمام جمعیت های سیاسی در بحرین و صدور احکام قضایی در مورد سلب تابعیت صدها شهروند انقلابی گفت: بن سلمان ولی عهد عربستان و حمد عیسی حاکم بحرین  اصلا قائل به لزوم اصلاحات سیاسی حقیقی و احترام به حقوق بشر نیستند و امنیت و ثبات در این دو کشور فقط با اصلاحات سیاسی مستمر و احترام به حقوق بشر و دموکراسی حاصل می شود نه با ساختن پایگاه های نظامی!

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کشور بحرین نخست وزیر، وزیر کشور، وزیر امور خارجه و وزیر امور مالی همه از خاندان حاکم هستند و معلوم نیست چه کسی به خاندان حاکم این همه قدرت داده است؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha