جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسماعیل تدینی اوقاف سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی صحیح و تهیه طرح‌های سرمایه‌گذاری دارای توجیه اقتصادی، نسبت به افزایش شاخص بهره‌وری موقوفات اقدام نماییم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی، در جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار داشت: به‌واسطه صبغه دینی و مذهبی مردم در استان سمنان موقوفات متعدد و متنوعی وجود دارد که از دیرباز و باهدف رفع نیازهای روز جامعه وقف ‌شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به ساختار بافت‌های شهری و روستایی در گذشته و تغییر ساختارهای شهری و حتی روستایی، لازم است با تهیه طرح‌های سرمایه‌گذاری دارای توجیه اقتصادی نسبت به افزایش شاخص بهره‌وری موقوفات اقدام نماییم تا زمینه افزایش کمی و کیفی اجرای نیت واقفین فراهم شود.

وی افزود: با بررسی‌های کارشناسی و پس از تهیه طرح، می‌توان با مشارکت سایر موقوفات و یا بخش خصوصی نسبت به سرمایه‌گذاری در موقوفات مستعد سرمایه‌گذاری اقدام نموده و عواید حاصل از سرمایه‌گذاری  دارای را در راستای نیات موقوفه  هزینه نماییم.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که سرمایه‌گذاران به‌واسطه فراهم کردن بهتر زمینه اجرای نیات واقفین خیراندیش، در اقدام خیر واقفین مشارکت داشته و از صواب کار خیر خود بهره‌مند ‌می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha