پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 876311
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
باران سیل آسا در اهواز

حوزه/ از ساعتی پیش موج شدید بارندگی وارد اهواز شده و تقریبا دو ساعتی است شاهد نزول قطرات باران در آسمان این کلانشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سامانه جدید بارندگی، از ساعتی قبل وارد اهواز شده و هم اکنون شاهد نزول قطرات باران در این کلان‌شهر هستیم.

تقریباً دوساعتی از بارندگی گذشته و طبق روال همیشگی بسیاری از معابر و خیابان‌های اصلی نقاط چندگانه شهر دچار آب‌گرفتگی شدید شده است.

خوشبختانه استاندار خوزستان شامگاه گذشته بنا به هشدار ستاد بحران، دستور تعطیلی کلیه مدارس در دو نوبت صبح و بعداز ظهر را صادر کرد تا کودکی دچار مشکل نشود! اما این تعطیلی فقط شامل دانش آموزان می‌شد و هم اکنون دانشجویانی که قصد رفتن به منزل خود را دارند، با مشکل نبود وسائل نقلیه مواجه شده‌اند.

بر اساس این گزارش، طبق گزارش‌های میدانی، هم‌اکنون خیابان‌های کیانپارس، پادادشهر، برخی از نقاط نادری و امانیه، کمپلوی شمالی و جنوبی و گلستان دچار آب‌گرفتگی شده‌ و لازم است که هرچه سریع‌تر دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامی عاجل برای رفع مشکلات خیابان‌های آب‌گرفته کنند.

لازم به ذکر است، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز ضمن اعلام آمادگی طلاب جهادی اهواز برای کمک‌رسانی احتمالی به مردم در نقاط آسیب‌پذیر، گفت: با توجه به احتمال آب‌گرفتگی معابر و منازل، کلیه طلاب و روحانیون جهادی اهواز و سایر شهرستان‌های در معرض آسیب، آماده کمک‌رسانی به کلیه ارگان‌ها و عموم مردم هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha