جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حاجی نجاری

حوزه/ کارشناس و تحلیلگر مسایل بین الملل تصریح کرد: ترامپ با شهادت حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، بزرگترین خطای استراتژیک همه دوران ریاست جمهوری اش را مرتکب شد.

عباس حاجی نجاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که جنایت اخیر آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بیش از پیش ماهیت تروریستی رژیم حاکم بر کاخ سفید را نشان داد و البته اقدامی برخلاف همه ضوابط و قواعد بین‌المللی بود، اظهار داشت: این اقدام جنایتکارانه ترامپ در ادامه اقدامات بی شرمانه او و عمالش در هفته گذشته مبنی بر بمباران نیروهای حشدالشعبی عراق که به شهید و مجروح شدن ده‌ها تن از فرماندهان و نیروها انجامید، نشانگر آن است که ترامپ با وجود ادعاهایش در زمان ورود به کاخ سفید، از روند تحولات منطقه درس نگرفته و این جنایت اخیر به عقیده بنده مقدمه خروج کامل و فضاحت بار آمریکا از عراق و بلکه منطقه خواهد بود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی هر چند که به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت در راه خدا رسید و شهادتش به دست شقی‌ترین جنایتکاران عالم رخ داد، اما دشمنان باید بدانند که این شهادت، نقطه عطف بسیار مهمی در تقویت جریان مقاومت اسلامی منطقه است که به ذلت و ضعف بیش از پیش نیروهای متجاوز و مستکبر خواهد انجامید.

این کارشناس و تحلیلگر مسایل بین الملل همچنین خاطرنشان کرد: اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا در انتقام‌گیری از مقاومت را باید تلاش بی سرانجام او در جبران شکست سیاست‌های کشورش در سال‌های اخیر از نیروهای مقاومت و به خصوص ناکامی های پی در پی در نبرد با حاج قاسم و نیروهایش در کشورهای منطقه دانست.

وی گفت: بی شک شهادت سردار سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت جوشش عزم واراده نیروهای مقاومت در سراسر جهان را باعث خواهد شد و منشأ تحولی در جهان می شود که کمترین آن تاوان سختی است که نیروهای آمریکایی باید برای این جنایت‌ها بپردازند.

حاجی نجاری همچنین افزود: ترامپ با صدور دستور عملیات علیه حاج قاسم، نه تنها بزرگ‌ترین اشتباه استراتژیک دوران ریاست جمهوری خود را مرتکب شد بلکه مراکز و نیروهای آمریکا در سراسر جهان در معرض تهدیدات بلندمدتی قرار داد که خسارات آن برای کشورش بی تردید غیرقابل جبران خواهد بود.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha