یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فالح الفیاض در بزرگداشت حاج قاسم- بیت رهبری

حوزه/ مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت در حسینیه امام خمینی(ره) تهران، دو میهمان ویژه از کشور عراق داشت «فالح الفیاض و سیدعمار حکیم».

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت که پیش از ظهر پنجشنبه ۱۹ دی ماه، از سوی رهبر معظم انقلاب در حسینه امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، میهمان ویژه ای از کشور عراق داشت «فالح الفیاض و سیدعمار حکیم».

البته در این مراسم علاوه بر مسئولان عالی ایرانی و فالح الفیاض و سیدعمار حکیم، جمعی از نمایندگان گروه های مقاومت و سفرای کشورهای خارجی نیز حضور داشتند.

فالح الفیاض، مشاور امنیت ملی عراق و رئیس حشدالشعبی و سیدعمارحکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق به نمایندگی از مسئولان و مردم این کشور، شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفتند.

مشاور امنیت ملی عراق در سخنانی اظهار کرد: برای ما بسیار سنگین است که خون پاک این عزیزان در عراق یعنی در سرزمین حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام به زمین ریخته شد. مردم عراق در غم از دست دادن این شهید دلاور یکپارچه ایستادند و اعلام کردند «فرمانده از تو متشکریم».

فالح الفیاض همچنین با گرامیداشت یاد شهید ابومهدی المهندس گفت: شهید ابومهدی همراه و همگام شهید سلیمانی در جنگ مقابل با تکفیر و تأمین امنیت برای مردم عراق بود و سرانجام نیز گوشت و خون آن دو شهید با یکدیگر آمیخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha