جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام بلک- مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت:‌ سپاه وفادارترین بخش از امت است که چهل سال،  به شایستگی آزموده شده و لحظه ای از مسیر  پایمردی برای مردم، اسلام و قرآن  دچار فاصله، انحراف  و قصور از تکالیف نبوده است.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  حجت الاسلام  و المسلمین محمد حسین بلک، ظهر امروز در جمع کارکنان اوقاف اصفهان اظهار داشت : همزمان با خلق حماسه مردم دنیا در مراسم تشیع سردار دلها شهید سلیمانی و همرزمانشان، داغ  فقدان عزیزانی در حادثه  هوایی که همه را در  سوگی  دیگر فرو برد، دشمنان  ذلیل  و تحقیر شده  را به برقی کم سو  و زود گذر امیدوار کرد، اما دیری نخواهد پایید تا مسیر بدخواهان این نظام و اسلام  را از داخل  و خارج باز هم به رسوا یی خواهد کشاند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان تصریح کرد:‌ سپاه وفادارترین بخش از امت است که چهل سال به شایستگی  آزموده شده و لحظه ای از مسیر  پایمردی برای امت، اسلام  و قرآن دچار فاصله، انحراف  و قصور از تکالیفنبوده است و کار آزموده را آزمودن خطاست . 

وی در ادامه  خاطر نشان کرد : این بازوی  مقتدر  ایران اسلامی که امروز امیدی بزرگ برای جهان اسلام  و تیر گلوگیری  برای استکبار  و صهیونیسم است،  از این گذرگاه  پر درد خواهد گذشت.  

حجت الاسلام بلک  در ادامه افزود : دشمن  بداند حتما  داغداران  حادثه  سقوط هواپیما  همچنان یک چشم  اشک و اندوه بر عزیزان خود  و چشم دیگر نگران  و بیدار برای حراست و حفاظت  از سرمایه اقتدار ملی و عزیزان  سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی دارند.

وی ادامه داد: مطمئنا  نخواهیم  گذاشت ا چشمان  از  حدقه بیرون آمده  عین الاسد روز خوش ببیند،  این هم امتحان  و آزمونی  دیگر  برای ملت عزیز ماست تا با فاصله  کوتاهی  از حضور  رستاخیری  آنان در صحنه، بینش و  بصیرت  انقلابی خود  را باز هم  بر جهانیان  اثبات نمایند و لحظه ای سپاه مقتدر را تنها  نگذارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha