شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین در اختتامیه جشنواره ابوذر گفت: آمریکا تمام تلاش خود را کرد تا توان نظامی و موشکی ما را از میان ببرد و از هر شیوه‌ای استفاده کرد، اما شکست خورد و به همین خاطر امروز سردار سلیمانی‌های بسیاری را نشانه گرفته‌ است.

به گزارش خبر نگار خبرنگاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی استان برگزار شد گفت: سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهادت سردار شهید سلیمانی، شهادت ابومهدی المهندس، جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی و حادثه هوایی را تسلیت عرض می‌کنم‌.

وی تصریح کرد: در این ایام برادران و خواهران افکارشان معطوف شهید والامقام سلیمانی عزیز بود و فکر می‌کردیم چگونه یک نفر به این حد از تاثیرگذاری می‌رسد که دشمنان هم به عظمت او اذعان می‌کنند و می‌گویند او را نمی‌توان با ژنرال‌های جهان مقایسه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: برخی رسانه‌های جهان می‌گفتند اگر ایران ۸۰ ژنرال آمریکایی را بکشد، جایگزین سلیمانی نمی‌شود و این همه عزتی که سردار سلیمانی به دست آوردند به این خاطر بود که صرفا برای جلب رضای خدا کار و خدمت کردند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خیلی وقت‌ها حرفی که می‌خواهیم بزنیم، پیش از طرح آن به فکر آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی آن هستیم که ممکن است دامن‌گیر ما شود، اما بزرگانی چون شهید سلیمانی فقط برای خدا کار کرد و این حمایت از حق، ایشان را در عالم سربلند و عزیز کرد. سردار سلیمانی با این سیره خودش ابر رسانه جهانی شد و بیش از هر رسانه‌ای در عالم اثرگذار شد و کارش را به خوبی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: قرآن و روایات نشان می‌دهند انسان‌ها می‌توانند به یک زندگی حیوانی رضایت دهند و یا به فکر زندگی انسانی باشد. خداوند فرموده خدا شما را به دنیا آورده در حالی که سرمایه‌های شما دست نخورده است و چیزی نمی‌دانستید اما می‌توانید با بهره‌گیری از سرمایه‌های الهی از جایگاه حیوانی به جایگاه والای انسانی دست یابند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: رسالت رسانه این است که خود اولا برای بصیرت‌افزایی گام بردارد و در جامعه نیز برای این موضوع تلاش کند تا شاهد افزایش بصیرت در جامعه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: ما شاهد بودیم هواپیمای کشور با ۲۹۰ سرنشین به دست آمریکایی‌ها عمدا ساقط شد، اما امروز به دروغ اشک تمساح می‌ریزند و این رسانه است که باید بصیرت افزایی کرده و نقش شیطانی آمریکا را نشان دهند. 

وی تأکید کرد:باید مراقب باشیم تا فاخرترین انسانهایمان قربانی نشوند و عمار گونه و مالک اشتری به میدان بیاییم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: آمریکا تمام تلاش خود را کرد تا توان نظامی و موشکی ما را از میان ببرد و از هر شیوه‌ای استفاده کرد، اما شکست خورد و به همین خاطر امروز سردار سلیمانی‌های را نشانه گرفته‌ است.

امام جمعه قزوین افزود: رسانه‌ها، پشتوانه بزرگی برای رسالت‌های دینی و الهی محسوب می‌شوند و امروز نیز در این ماجرا باید نقشه‌های شیطانی آمریکا را رسوا کنند.

وی در پایان گفت: رسانه‌های استان تاکنون کارهای ارزشمندی انجام داده‌اند، اما در سنگر رسالت‌های الهی و رسانه‌ای کارهای زمین مانده زیادی داریم و باید تلاش کنیم همه آنها را انجام دهیم و به نتیجه برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha