یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انیمشن عین الاسد

حوزه/ مدیر شبکه رسانه‌ای صف، با اشاره به ساخت انیمیشن عین الاسد۲، گفت: بعد از استقبال از انیمیشن عین الاسد ۱ که بارها در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شد، تصمیم گرفتیم عین الاسد ۲ را با موضوع جنایات آمریکا در منطقه تولید کنیم.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مدیر شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تولید انیمیشن «عین الاسد ۲» خبرداد و گفت: این انیمیشن اشاره به جنایات آمریکا در منطقه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است که در انتها به ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره دارد که توسط جمعی از طلاب و دانشجویان هنرمند اهوازی تولید شده است.

وی همچنین حرکت زشت شبکه اجتماعی اینستاگرام در ترور مجازی مطالبی که با موضوع حاج قاسم سلیمانی ارسال می‌شد را ترجمانی جدید از آزادی بیان غربی دانست و افزود: بعد از استقبال از انیمیشن عین الاسد ۱ که بارها در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شد و نهایتاً منجر به حذف پست‌های مخاطبان شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر با موضوع عین الاسد شد؛ تصمیم گرفتیم عین الاسد ۲ را با موضوع جنایات آمریکا در منطقه تولید کنیم.

حجت‌الاسلام امینی موحد، ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در تولید این اثر ما را یاری کردند، تشکر ویژه‌ای نیز از حبیب نواصر به‌عنوان مسئول گروه پویانمایی شبکه رسانه‌ای صف داشت و افزود: بعد از ایده پردازی عملیات تولید و رندرینگ این اثر چهار هفته به طول انجامید.

لازم به ذکر است انیمیشن «عین الاسد۲» به کارگردانی حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید در ایام چهلم فرماندهان جبهه مقاومت رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha