شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ حوزه علمیه خراسان همه اقشار جامعه را به سبقت در کار خیر و عمل صالح انتخابات دعوت می کند تا بار دیگر هر رأی ملت غیور کشورمان مشتی بر دهان یاوه گویان و سردمداران استکبار باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، یادآور شد: حوزه علمیه خراسان همه اقشار جامعه را به سبقت در کار خیر و عمل صالح انتخابات دعوت می کند تا بار دیگر هر رأی ملت غیور کشورمان مشتی بر دهان یاوه گویان و سردمداران استکبار باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با راهبری و زعامت امام بزرگوار به مسیری قدم نهاد که نه تنها حکومت شاهانه و طاغوت دوهزار و 500 ساله را در هم شکست، بلکه تعبیر جدیدی از حاکمیت خدا و دین با احیای سنت نبوی در جهان معاصر به رخ کشید، آورده است: تعبیری که امروزه آن را مردم سالاری دینی می نامیم تا نشان دهیم که مردم در حکومت دینی نقش آفرین بوده و هستند و دیکتاتوری واقعی همان نظام سرمایه داری و کمونیستی است که نه دین دارد و نه مردم.

مدیر حوزه علمیه خراسان افزوده است: خدای متعال را برای نعمت بزرگ مردم سالاری که از برکات نگاه عمیق امام خمینی(ره) نسبت به نحوه حاکمیت دین در جامعه و اهمیت مشارکت مردم است، سپاسگذاریم. این سیاست درست و روشن موجب شد که اقشار جامعه در کنار انقلاب و نظام اسلامی باشند و خودشان انتخاب کنند و تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، هم حق مردم و هم تکلیف شرعی و واجب شرعی است، خط بطلانی بر اندیشه های زورگویان عالَم و موجب ناامیدی آنان شده و اقتدار، امنیت، رشد، شکوفایی، تاثیرگذاری در منطقه و بین الملل، تداوم مقاومت و نگاه و اتکای مستضعفان و آزادی خواهان جهان به نظام مقدس اسلامی ایران، حاصل همین مشارکت مردمی است، خاطر نشان کرده: حوزه علمیه خراسان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن 98 و مشارکت بصیرت افزون و دشمن شکن ایشان، همه اقشار جامعه را به سبقت در کار خیر و عمل صالح انتخابات دعوت می کند تا بار دیگر هر رأی ملت غیور کشورمان مشتی بر دهان یاوه گویان و سردمداران استکبار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در پایان افزوده است: حضور و مشارکت علمای اعلام، اساتید معزز و روحانیون و طلاب محترم در دو عرصه انتخابات و ارائه شاخص های منتخب اصلح نیز در این عرصه مهم ضروری و با اهمیت می باشد که انشاالله در روزهای باقی مانده مشارکت سیاسی خود را به دور از جناح بندی ها و جریان ها، به بهترین نحو با راهنمایی و دعوت مردم به حضور حداکثری انجام دهند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha