پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کروناویروس

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه نباید اجازه  دهیم کرونا کشور را به تعطیلی بکشاند، گفت: کرونا چند جنبه دارد، یکی تبعات درمانی، یکی اقتصادی و یکی هم فرهنگی و اجتماعی.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مرتضی خورشیدی ظهر امروز در جمع تعدادی از پزشکان و فعالان مبارزه با بیماری کرونا در شهر سنندج، اظهار داشت: در این ایام که توانسته ایم تا حدی از شیوع بیماری کرونا در جامعه جلوگیری کنیم، باید این را مرهون خدمات و شما دلسوزان و ایثارگران عرصه درمان دانست.

استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: بی شک این بیماری به مانند سایر بیماری ها از بین می رود، ولی چیزی که برای همیشه ماندگار می ماند تلاش های شما عزیزان در عرصه خدمت رسانی بی منت به مردم شریف کشور به ویژه مردم کردستان است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه جوانان و نخبگان کشور از همان روزهای ابتدایی عزم خود را جزم کرده اند که واکسن این بیماری را کشف کنند و ایمان داریم که این کار را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام خورشیدی در ادامه با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم کرونا کشور را به تعطیلی بکشاند، اظهار داشت: کرونا چندین جنبه دارد، یکی تبعات درمانی، یکی اقتصادی و یکی هم فرهنگی و اجتماعی.

استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: متأسفانه جدای از بیماری کرونا شاهد ترسی عجیب و البته بی مورد در کشور درباره این موضوع هستیم که در این بین رسانه ها باید وضعیت ملتهب جامعه را تسکین دهند.

حجت الاسلام خورشیدی با انتقاد از رسانه ها و کانال هایی که با انتشار اخبار کذب زمینه ایجاد استرس بیشتر در کشور را فراهم می آورند، افزود: متاسفانه با وجود اینکه کرونا بسیاری از بخش های کشورها را تحت تاثیر خود قرار داده است بعینه می بینیم که برخی از رسانه ها ابعاد بیماری را گسترده تر می کنند و همین امر روند درمانی آن را کند می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha