شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی

حوزه/معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که اقدامات ترکیه برخلاف موازین بین‌المللی و حقوقی است، گفت: ترکیه با اقدامات خود مواضع تروریست‌ها در سوریه را تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تهاجم ترکیه به کشور سوریه اظهار داشت: کشور ترکیه در موقعیت فعلی تصمیم خوبی نگرفته به‌طوری‌که با این اقدامات خود حامی تروریست‌ها شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: این کشور تجهیزات نظامی خودش را در اختیار تروریست‌ها قرار داده است درحالی‌که این کشور بارها عنوان کرده به حاکمیت سوریه احترام می‌گذارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی تأکید کرد: این اقدامات تجاوزگرانه ترکیه در حالی رخ می‌دهد که 3 کشور جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه بارها جلسات مشترکی را برای همکاری و تعامل سازنده در سوریه برگزار کرده‌اند اما این اقدامات ترکیه خلاف مواضع قبلی این کشور است.

وی با انتقاد از سکوت سازمان ملل در این زمینه بیان داشت: در سال‌های اخیر بارها شاهد بوده‌ایم درزمانی که منافع استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به خطر می‌افتاد سازمان ملل وارد کار می‌شود اما در غیر این صورت هیچ اقدامی را انجام نمی‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha