شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تبلیغات شهری

حوزه/ مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از همکاری پیمانکاران بخش خصوصی در واگذاری سازه‌های تبلیغاتی برای اکران پیام‌های بهداشتی و طرح‌های مرتبط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مهدی کلانترزاده با اشاره به استفاده از حداکثر ظرفیت تبلیغات شهری قم برای اکران پیام‌ها و طرح‌های مرتبط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از ابتدای شیوع این ویروس در شهر قم و لزوم آگاهی بخشی و آموزش شهروندان در این خصوص، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی طرح‌های مختلفی در چندین مرحله در شهر قم اکران شد.

وی همچنین از تعامل و همکاری شهرداری‌های کلان‌شهرها برای طراحی و اکران ایده‌های جذاب در سطح کشور خبر داد و گفت: دپارتمان‌های تبلیغات شهری در شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور توان خود را در تولید آثار مرتبط با ویروس کرونا به کار گرفته و با اشتراک این طرح‌ها در بین سایر شهرها، شاهد اکران سراسری آثاری جذاب و پرمحتوا در سطح ملی هستیم.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین اکران چندین پویش تبلیغاتی همزمان با آغاز سال جدید و با هدف حفظ روحیه و نشاط اجتماعی را یادآور شد و افزود: پویش‌های در خانه بمانیم، بهار امسال در خانه‌هاست، قم شهر باصفا مردم با خدا، رود زندگی جاری شور بندگی سرشار، می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار در این ایام اکران شده است.

کلانترزاده موضوعات تبلیغات شهری اکران شده در این ایام را پیام‌های نوروزی، گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، توصیه‌های بهداشتی و اکران بیانات رهبری در آغاز سال نو دانست و گفت: مجموعاً ۲۳۳۵ سازه شامل سازه‌های پرتابل، استرابرد، عرشه پل، لمپست و آویز در این ایام به اکران موضوعات فوق اختصاص یافته است.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل بخش خصوصی با مدیریت خوب و تحسین برانگیز سازمان زیباسازی شهر قم در واگذاری برخی سازه‌های تبلیغات تجاری در سطح شهر گفت: با توجه به تنوع و تعداد بالای موضوعات و میزان اکران تبلیغات شهری در این ایام، با همکاری سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، توان بخش خصوصی نیز در این زمینه به کار گرفته شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به لزوم انجام اقداماتی در خصوص فرهنگ‌سازی شهروندان اذعان داشت: مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز با محوریت آموزش شهروندی و همچنین پویش‌های مردمی در فضای مجازی اقدامات و تولیدات مناسبی را ارائه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha