یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نشست سه‌جانبه مدیران سازمان تبلیغات، دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر خوزستان

حوزه/ نشست سه‌جانبه مدیران سازمان تبلیغات، دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر خوزستان، در راستای تقویت و گسترش فعالیت‌های جهادی حوزویان خوزستان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید محمد نبی زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، به همراه مدیر ستاد بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، با رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، دیدار و گفتگو کردند.

همچنین در این دیدار سه‌جانبه علاوه بر حجت‌الاسلام نبی زاده، حجت‌الاسلام پشم فروش و دکتر ابول‌نژادیان، دکتر خدادادی، مدیر کل هلال‌احمر خوزستان نیز حضور داشت.

در این دیدار که به‌منظور تبادل‌نظر و گسترش همکاری‌های سه‌جانبه در راستای مبارزه با ویروس کرونا و تقویت فعالیت‌های جهادی صورت گرفت، حجت‌الاسلام نبی زاده، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده از سوی حوزویان خوزستان پرداخت.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های جهادی خوزستان در چندین بخش گسترده، مشغول کمک‌رسانی به کادر درمانی بیمارستان‌ها، بیماران کرونایی و مقابله با ویروس کرونا در سطح استان هستند، گفت: هم‌اکنون در بیش از 60 بخش طلاب و گروه‌های جهادی مشغول مبارزه با کرونا بوده و در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان، در حال فعالیت هستند.

درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای استمرار فعالیت‌های جهادی حوزویان

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست، دکتر ابوال‌نژادیان، با تأکید بر استمرار فعالیت‌های جهادی حوزویان خوزستان، گفت: طرح حمایت از کادر درمان، یکی از اقدامات بسیار خوبی است که انگیزه کادر درمانی بیمارستان‌ها را افزایش داده است. همچنین توزیع آب‌میوه‌های طبیعی میان بیماران و کادر بیمارستان‌ها نیز اقدامی قابل توجه و ارزشمند است.

اما حجت‌الاسلام پشم فروش، مدیر ستاد بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، در بخش دیگری از این نشست، پیرامون عملکرد شورای نهادهای حوزوی و همچنین گروه‌های جهادی خوزستان، مطالبی را بیان کرد.

لزوم همکاری بیش از پیش طلاب جهادی با هلال‌احمر

همچنین دکتر خدادادی، رئیس هلال‌احمر استان نیز در انتهای این جلسه بر لزوم همکاری بیش از پیش طلاب جهادی با این سازمان، تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha