یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معرفی مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان با اشاره به این که گره گشایی از مشکلات مردم نیاز به روحیه جهادی دارد، بر تلاش و پیگیری مستمر این مرکز برای حل مشکلات طلاب استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمدی امین، در مراسم معرفی مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه لرستان، با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان خدمتگزار مردم در همه فعالیت ها و عرصه ها هستند، افزود: طلاب و مبلغان با اخلاص، سعه صدر و روحیه جهادی در حال گره گشایی از مشکلات مردم هستند و همت خود را بکار خواهند گرفت.

مدیر کل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: امید می رود مسئولان حوزوی و استانی برای رفع مشکلات طلاب و مبلغان اقدام کنند؛ رفع مشکلات معیشتی، مسکن و درمان طلاب از مطالبات و اولویت های اصلی مرکز خدمات است که در این راستا پیگیری ها و تلاش های مستمر صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به حمایت های نماینده ولی فقیه در استان لرستان، از برنامه ریزی هایی برای کاهش مشکلات مردم استان، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در روزهای شیوع ویروس کرونا، در بحث رزمایش مواسات به خوبی همراه مردم استان بوده و در این راستا حمایت های خود از مردم استان و طلاب را به خوبی انجام داده اند.

محمدی امین در پایان با سپاس از زحمات حجت الاسلام علی بیرانوند مدیر کل سابق این مرکز، بیان داشت: حجت الاسلام بیرانوند در طول ۱۰ سال، فعالیت خود رسالت خدمتی خود را با اخلاص انجام داده و برای وی آرزوی سلامتی و سربلندی از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha