چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
بیمه تامین اجتماعی

حوزه/ معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی قم از اجرای سالانه ۴۱ برنامه ورزشی در بین کارکنان این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین نجف زاده امروز پنج شنبه در جلسه کمیته ورزش کارکنان اداره کل تامین اجتماعی قم، با تاکید بر اهمیت و جایگاه ورزش و نشاط در میان کارکنان برای تقویت روحیه و حس همدلی و افزایش توانبخشی آنها در محیط کار گفت: فرهنگ سازی و نهادینه کردن روحیه ورزشی در میان کارکنان، راهکار مناسبی برای رسیدن به نقطه ی مطلوب که همان ارائه خدمات درست و به موقع به مخاطبان است می باشد.

وی با تاکید بر لزوم تدوین سند راهبردی ورزش در حوزه همکاران سازمان افزود: هدف از تشکیل این کمیته ارائه راهکارهای مناسب، تنظیم تقویم ورزشی بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته از همکاران و  بررسی نظرات و نیازهای همکاران در حوزه ورزش و سلامتی است تا بتوان بر اساس اولویت های تعیین شده برنامه ریزی های دقیق صورت پذیرد.

نجف زاده، ایجاد انگیزه برای شرکت گسترده همکاران در برنامه های ورزشی و سلامت محور، پیگیری تشکیل پرونده سلامت برای تمام کارکنان و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی را از جمله اولویت های کاری معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی قم در حوزه ورزش و سلامت سال ۹۹ برشمرد و تصریح کرد: سالانه ۴۱ برنامه ورزشی در ۱۰رشته مختلف در دو بخش بانوان و آقایان همکار و در دو حوزه ورزشهای همگانی و ورزش های قهرمانی در مجموعه اداره کل تامین اجتماعی قم برگزار می شود.

وی از تلاشهای حسین جعفری زاده در پیگیری و اجرای برنامه های حوزه ورزش اداره کل تامین اجتماعی قم در سال گذشته تقدیر کرد.

مسئول امور ورزش اداره کل تامین اجتماعی قم نیز در این جلسه از ابلاغ برنامه های سازمان در حوزه ورزش کارکنان برای اجرا در سال ۹۹ خبر داد.

حسین جعفری زاده گفت: برنامه های مختلفی برای سال جاری تدارک دیده شده که برگزاری آنها منوط به تصویب و اجازه ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری ۱۴ دوره همایش عمومی و خانوادگی در سه بخش کوهنوردی، پیاده روی و دوچرخه سواری خبر داد.

وی ادامه داد: همچنین در مناسبت هایی مانند هفته تامین اجتماعی ، هفته دفاع مقدس ، هفته دولت و دهه مبارک فجر مسابقات مختلفی در رشته های گوناگون ورزشی برای همکاران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha