یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همکاری مسلمانان لانگ آیند با سازمان خیریه برای توزیع غذا در بحران کرونا

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی لانگ آیلند با یک سازمان خیریه محلی در ایالت نیویورک دست همکاری داده‌اند و بسته‌های غذایی را میان خانواده‌های نیازمند در بحران کرونا توزیع می‌کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از liherald، داوطلبان جامعه اسلامی با همکاری یک سازمان خیریه با نام «آیلند هاورست»  در لانگ آیلند در ایالت نیویورک آمریکا، بعد از ظهر شنبه گذشته را به جمع آوری و بسته بندی کمک‌های غذایی برای تقریبا ۱۵۰ خانواده محلی سپری کردند.

به هر خانواده دو جعبه موادغذایی فاسدنشدنی و بسته‌های گوشت و پنیر اهداء شد و غذای کافی برای ۴ روز برای خانواده‌های بسته بندی و ارسال گردید.

رهات حسین عضو هیات مدیره مسلمانان لانگ آیلند گفت که سازمان خیریه با ایده غذارسانی به مردم آمدند و آن‌ها از اینکه می توانستند این فعالیت امدادی را با کمک مسجد با موفقیت به پایان برسانند بسیار هیجان زده بودند.

حسین با بیان اینکه تعدادی از عزیزان و آشنایان آن‌ها را مهاجران و پناهندگان تشکیل می‌دهند گفت: این خانواده‌های مهاجر در این شرایط نیازمند کمک هستند و به دلیل عوامل مختلفی از جمله محدودیت‌های زبان و رژیم غذایی حلال ممکن است با کمبود مواجه شوند.

شوبین درزنر از سوی سازمان خیریه، این رویداد را یکی از فعالیت‌های غذارسانی در جزیره در دوران بحران کرونا توصیف کرده و گفت: شرایط بانک غذایی را وادار کرده عملیات خود را از ۹ مارس کاملا دگرگون کند. ما الان کمتر از حد معمول کمک‌های مالی دریافت می‌کنیم و فروشگاه‌ها غذای کمتری دارند، اما نیاز بیشتر شده است، در نتیجه اداره شرایط از ابتدا بسیار سخت بود.

به گفته وی، خیریه آیلند هاروست اقدام به ایجاد جعبه‌های فوری اضطراری کرده است. در هر جعبه برای ۴ روز ، غذای مورد نیاز ۴ نفر گذاشته شده و به گفته وی بانک غذا تاکنون ۷۵ هزار جعبه را جمع آوری کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha