شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 923701
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
نهج البلاغه

حوزه / امام جمعه برزک با بیان اینکه موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان نقش محوری در پایتختی نهج البلاغه داشته است، تصریح کرد: تمام موسسات فرهنگی و دینی کاشان باید برای از غربت خارج شدن نهج البلاغه کمک کنند.

حجت الاسلام محمدحسن حلاجی مفرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان اظهار داشت: طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران» اتفاق بسیار مبارکی برای شهردارالمومنین است.

وی، با بیان اینکه باید قدردان کسانی که  برای پایتختی نهج البلاغه در کاشان تلاش کردند، باشیم، افزود: نهج البلاغه بسیار غریب بود و امروز هم غریب است و باید از این غربت بیرون بیاید.

امام جمعه برزک با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان کاشان باید میزان تلاش خود را در این رویداد مهم فرهنگی و دینی بسنجد، تصریح کرد: در این رویداد مهم نباید دست اندرکاران پایتختی نهج البلاغه  را تنها بگذاریم و همه پای کار بیایند و  گزارشی که از پایتخت شدن نهج البلاغه کاشان به جهان اسلام داده می شود باید خوشحال کننده باشد تا موجب خوشنودی امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری  شود.

امام جمعه برزک با بیان اینکه موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان نقش محوری در پایتختی نهج البلاغه داشته است، تصریح کرد: تمام موسسات فرهنگی و دینی کاشان باید برای از غربت خارج شدن نهج البلاغه به این موسسه کمک کنند.

شایان ذکر است، طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران» ۲۱ مهرماه  سال جاری  با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در کاشان، استاندار اصفهان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان و جمعی از مسئولین در تهران رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    کلمه پایتخت کلمه پادشاهی است و مناسب نیست