سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: علیرغم تلاش جهادگونه اساتید حوزوی در کردستان در این روزهای کرونایی و حساس، به نظر می رسد نیازمند بسترهای کاربردی تر در فضای مجازی برای تداوم مسائل آموزشی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، امروز در نشستی با اساتید و معاونان مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: در شرایط کنونی که روش های آموزشی کشور دست‌خوش  تغییر شده اند باید بتوانیم از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: تعطیلی، تاخیر و لغو برنامه های آموزشی، پژوهشی و تهذیبی می تواند خسارت علمی به همراه داشته باشد، از این رو از اساتیدی که تداوم تدریس را در فضای مجازی ادامه می دهند تشکر و قدردانی می کنیم.

 استاد حوزه علمیه کردستان افزود: با وجود زحمات این اساتید تلاشگر، هنوز زیرساخت های فضای مجازی برای مدیریت چنین شرایطی در کشور به مرحله استاندارد نرسیده است.لذا اساتید حوزوی با آتش به اختیار این وضعیت را مدیریت کنند و به نوعی اجازه ایجاد خلاء درسی، آموزش و تهذیبی در مدارس علمیه را ندهند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه مدارس علمیه کردستان در بحث استفاده از فضای مجازی پیشتاز بوده اند، گفت: علیرغم تلاش جهادگونه اساتید حوزوی در کردستان در این روزهای کرونایی و حساس، به نظر می رسد نیازمند بسترهای کاربردی تر در فضای مجازی برای تداوم مسائل آموزشی هستیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: از طلاب می خواهیم همانند ایام قبل از کرونا که در کلاس های درس حضور داشتند، اکنون هم امور درسی و حوزوی خود را از طریق فضای مجازی با جدیت تمام پیگیری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha