دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 926920
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تبریز

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مدیرکل و معاون مسکن شهری و عمران روستایی بنیاد مسکن استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی طرح‌ها، پیشنهادها و مشکلات طلاب و روحانیون استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مهندس باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی و مهندس اکرمی‌وش معاون امور شهری این بنیاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این جلسه، مدیرکل مرکز خدمات استان ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول، بنیاد مسکن را نهادی انقلابی با روحیه جهادی معرفی کرد.

حجت الاسلام موسوی به برخی از مشکلات طلاب در پروژه سهندیه شهر جدید سهند و برخی از پروژه‌های روستایی اشاره و اظهار امیدواری کرد با همکاری رئیس بنیاد مسکن و معاونین این بنیاد این مشکلات رفع شود.

وی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف، توجه ویژه به افرادی که مشمول تفاهم‌نامه کشوری نبوده‌اند را خواستار شد.

در ادامه، مهندس باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با تشکر از پیگیری‌های مستمر مرکز خدمات، گفت: طرح حمایتی برای پروژه‌های روستایی طبق تفاهم‌نامه با اولویت ویژه‌ای در دستور کار پیگیری قرار می‌گیرد و آن دسته از معرفی‌شدگانی که مشمول طرح نبوده اند در صورت امکان بر اساس تفاهم‌نامه استانی بررسی می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha