یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، از اعزام هفتگی طلاب مدارس علمیه اهواز به بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی، در قالب طرح «شهید سلیمانی»، برای همراهی با بیماران و کمک به کادر درمان و پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی، در نشست فوق‌العاده مدیران مدارس علمیه اهواز و شهرستان کارون، با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» در اهواز، بیان کرد: با ابتکار مدرسه علمیه فاطمیون اهواز، گروهی از طلاب جهادی این مدرسه علمیه، در قالب اردویی ۱۰ روزه در یکی از خوابگاه‌های نزدیک بیمارستان رازی اهواز، مستقر شده و به‌صورت مستمر و شیفت بندی شده، به کمک کادر درمان و بیماران کرونایی رفته‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح مذکور سبب الگودهی به سایر مدارس علمیه کلان‌شهر اهواز شده است، گفت: هم‌اکنون کمپ سه‌ماهه‌ای برای کمک به کادر درمان و پزشکی در نزدیکی بیمارستان‌های کرونایی اهواز تشکیل شده و طلاب به‌صورت قرنطینه در مکانی مشخص حضور داشته و نوبت به نوبت در شیفت‌های مختص خود، برای همراهی بیماران و کمک به کادر درمان و پزشکی، فعالیت می‌کنند.

 حجت‌الاسلام پشم فروش، افزود: شواهد حاکی از آن است که در این مدت، حضور طلاب به بالا بردن روحیه کادر درمان و بیماران کرونایی کمک شایانی کرده است.

مسئول و انسجام گروه‌های تبلیغی حوزه علمیه خوزستانم، در توضیح چگونگی برگزاری این اردوی جهادی اظهار داشت: ابتدا برای طلابی که در این طرح شرکت دارند، چند کلاس آموزشی جهت آشنایی با الزاماتی که در هنگام حضور در بیمارستان باید رعایت شود، برگزار و پس‌ازآن با نظارت بسیج طلاب خوزستان، طلاب به‌صورت نوبتی به بیمارستان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام پشم فروش، در پایان با اشاره به اثرات اجرای این طرح، بیان کرد: حضور طلاب جهادی در کنار بیماران کرونایی علاوه بر روحیه بخشی به کادر درمان و بیماران کرونایی، جنبه تبلیغی و فرهنگی داشته و در این مدت، بسیاری از بیماران، در اثر حضور طلاب در بیمارستان امید بسیاری جهت مقابله با این بیماری پیدا کرده‌اند که همین امر تأثیر بسیار زیادی در روند درمان آن‌ها داشته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha