دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان گفت: یکی از برنامه های مفیدی که با استقبال طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان کردستان روبرو شده است، برگزاری هفتگی و همیشگی درس اخلاق می باشد.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از مباحث مهم در حوزه ها و مدارس علمیه مقوله اخلاق است، لذا در این زمینه برنامه های زیادی برای طلاب در دوران تحصیل برگزار می کنیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان ادامه داد: یکی از برنامه های مفیدی که با استقبال طلاب و روحانیون مدارس علمیه استان کردستان روبرو شده است، برگزاری هفتگی و همیشگی درس اخلاق می باشد.

این استاد حوزوی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته با مدیریت، معاونین و اساتید حوزه علمیه کردستان هر هفته یکی از اساتید برجسته اخلاق با توجه به شرایط کرونایی به صورت ویدئوکنفرانس و در فضای مجازی درس اخلاق را برای تمامی مدارس علمیه سطح این استان برگزار می کند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: تلاش ما این است که این برنامه مفید را تقویت کنیم و نیز اینکه آن را تداوم ببخشیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کردستان در پایان سخنان خود گفت: فعلا درس اخلاق طلاب با توجه به وضعیت بیماری کرونا در کردستان به صورت غیرحضوری برگزار می گردد و ان شاء الله با عادی شدن شرایط نوع برگزاری این برنامه تغییر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha