شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهر سنندج دارای مشکلات زیادی است که حل این معضلات تنها با همدلی و تعامل شهرداری و شورای شهر میسر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز در جلسه شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: یکی از صفات بارز اعضای شورا باید همدلی و تعامل با مجموعه شهرداری برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم باشد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: خدمت به مردم و جامعه در دین مبین اسلام یکی از ارزش هاست و نقش مهمی در تربیت اخلاقی همه دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خدمت به مردم یک افتخار و توفیق از سوی خداوند متعال به همه ماست و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

ماموستا رستمی اظهار کرد: امانتداری، آگاهی، تخصص و تعهد از ویژگی های یک مدیر خوب و لایق در جامعه  اسلامی است، مدیری که بتواند حقوق مردم را حفظ کند.

امام جمعه سنندج افزود: شهر سنندج دارای مشکلات زیادی است که حل این معضلات تنها با همدلی و تعامل شهرداری و شورای شهر میسر خواهد بود، لذا برای توسعه و پیشرفت بیشتر سنندج باید همه دست به دست هم دهیم، بنابراین از مسئولان شهری می خواهیم که در راستای حل مشکلات مردم در چارچوب قانون تلاش کنند و اگر قادر به حل مشکلات آنان نیستید با احترام و سعه‌صدر با آنان برخورد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha