سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جامعه مسلمانان هاوثورن، دومین رویداد اهدای خون در سال را برگزار کردند

حوزه/  شصت و سه نفر از اعضای جامعه مسلمانان در هاوثورن در ایالت نیوجرسی آمریکا، در رویداد خیریه‌ای که روز یکشنبه ۲۷ دسامبر با همکاری صلیب سرخ برگزار شد، خون اهداء کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tapinto، مسلمانان شهر هاوثورن در ایالت نیوجرسی آمریکا، در یک رویداد خیریه اقدام به اهدای خون کردند.

ده‌ها تن از اعضای انجمن مسلمانان مستقر در هاوثورن روز یکشنبه ۲۷ دسامبر، در مرکز جامعه مسلمانان و با همکاری صلیب سرخ، در این رویداد خون اهدا کردند.

احمد خواجه، مدیر روابط عمومی انجمن مسلمانان در نیوجرسی گفت: هنگامی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، صلیب سرخ از سراسر ایالات متحده درخواست خون کرد و اعلام کرد که کمبود خون وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: به همین سبب نیز ما تصمیم گرفتیم با صلیب سرخ تماس برقرار کنیم، سازمانی که در ده سال گذشته با آن همکاری داشته‌ایم و چندین مرتبه رویداد اهدای خون برگزار کردیم.

خواجه گفت: ما ، اعضای جامعه مسلمانان جرسی شمالی ، در اینجا هستیم از صلیب سرخ حمایت می‌کنیم تا مردم بتوانند در این زمان نیاز با خیال راحت کمک مالی کنند.

گفتنی است شصت و سه نفر روز یکشنبه برای اهدای خود در هاوثورن ثبت نام کردند. این رویداد دومین مورد از دو خون‌گیری است که برای امسال برنامه‌ریزی شده بود. اولین خون‌گیری در تاریخ ۲۶ ژوئن برگزار شد.

از جمله اهداکنندگانی که به آن‌ها بسیار نیاز است، افراد با گروه خونی منفی است. به گفته صلیب سرخ، گروه خونی منفی،  متداول‌ترین گروه خونی است که در صورت ناشناخته بودن گروه خونی ، برای انتقال استفاده می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha