یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صدرایی عارف

حوزه/ سردبیر خبرگزاری حوزه از راه اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری «حوزه» در فارس خبرداد و گفت: امید است نمایندگی خبرگزاری «حوزه» در استان فارس به زودی با فراهم شدن زیرساخت ها افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه، پیش از ظهر امروز در جلسه ای با مدیر حوزه علمیه استان فارس که در محل مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شد، در خصوص نحوره عملکرد خبرگزاری حوزه اظهار کرد: تاکنون سعی بر این بوده که به صورت فرا ملی گام برداریم که الحمدلله محقق شده است.

وی در ادامه به راه اندازی نشریه «سخن حوزه» اشاره کرد و افزود: این نشریه به تازگی راه اندازی شده و مختص استان ها است که البته تقدیر آیت الله حسینی بوشهری را در پی داشت.

سردبیر خبرگزاری حوزه با تصریح اینکه خبرگزاری «حوزه» اکنون به ۵ زبان زبان فعالیت می کند، عنوان کرد: اکنون نیز بنا است دو زبان آذری و هندی نیز به آن افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سلیقه های مخاطبین که بیشتر به سوی شبکه های مجازی است، بازدید از سایت ها با کاهش رو به رو شده است اما در همین شرایط سایت خبرگزاری «حوزه» با رشد چهار برابری مخاطب رو به رو شده است.

صدرایی عارف در پایان گفت: امید است نمایندگی خبرگزاری «حوزه» در استان فارس نیز به زودی با فراهم شدن زیرساخت ها افتتاح شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha