یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 944949
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
حال و هوای حرم حضرت امیرالمومنین(ع) در سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)

حوزه/ رئیس بنیاد غدیر استان فارس به تشریح برنامه‌های یک سال گذشته و سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمدی  پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امیرالمومین(ع) به میزبانی مجتمع غدیر برگزار شد، ضمن تبریک ایام سراسر نور و پر برکت امام علی(ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی در همه جا امسال حاکم بود اما چند برنامه را تنظیم کرده‌ایم.

وی در ادامه گفت: هر ساله به مدت ۱۰ شب برنامه برای میلاد حضرت امیر(ع) را داشتیم، امسال نیز در دهه غدیر، ۱۰ شب در تلویزیون را به برنامه شادیانه ویژه برنامه مراسم جشن امیرمومنان(ع) در کنار آرامگاه حافظ برگزار شد.

رئیس بنیاد غدیر استان فارس به دیگر برنامه‌های این مجموعه در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین در رادیو نیز مسابقاتی را به مناسبت دهه غدیر برگزار کرده‌ایم، در فضای مجازی نیز مسابقه‌ای برگزار شد که ۹ هزار و ۸۰۰ نفر از شرکت کنندگان کتاب ویژه مسابقه را آپلود کردند و به ۱۱۴ نفر هدایایی تقدیم شد.

وی افزود: همچنین در بحث کمک‌های مؤمنانه از ظرفیت دفاتر شهرستانی استفاده کردیم که خوشبختانه کمک‌های مطلوبی نیز جمع آوری و توزیع شد. همچنین تحت عنوان پویشی نیز بنا شد هر طلبه، پاسدار و هر فرهنگی یک پرچمی را درب منزل خود افراشته کند، همچنین در بحث ازدواج نیز برنامه‌ای را برگزار کردیم و در این مراسم مهریه ۱۴ سکه و جهیزیه اولیه را بگیرند، الحمدلله در این همایش ۱۴ ازدواج صورت گرفت همچنان این طرح ادامه دارد و در هفته بعد نیز سه ازدواج دیگر برپا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی گفت: کرونا را تبدیل به فرصت کردیم، برای سال ۱۴۰۰ در صدد برگزاری یک شنبه‌های علوی هستیم، همچنین در سال بعد نیز مناسبت دهه دوم رمضان را داریم که برگزاری دوره تخصصی غدیر شناسی در سه سطح به تعداد ۱۱۰ نفر است.

وی عنوان کرد: تربیت مربی غدیر ویژه اساتید حوزه و دانشگاه به تعداد ۱۱۰ نفر در سال آینده انجام خواهد شد، برگزاری دوره‌های عمومی، ویژه برنامه کودک، جشنواره دائمی شعر غدیر که طیق هماهنگی‌ها از ظرفیت‌های ادارات استفاده خواهیم کرد که به میزبانی شهر شیراز باشد و کارگروه تخصصی فضای مجازی از دیگر برنامه‌های سال آینده بنیاد غدیر به شمار می‌رود.

رئیس بنیاد غدیر استان فارس تاکید کرد: همایش علمی کاربردی با توجه به انتخابات سال آینده تحت عنوان دولت ولایت مدار برگزار خواهد شد، همچنین حمایت از طرح فرزندآوری را در برنامه خود خواهیم داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محبوبه محمدی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام خسته نباشید اگر بخوام توی گروههای بنیاد غدیر فارس عضو بشم لینک رو چطور باید بدست بیارم ..؟