دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ نشست سیاسی- بصیرتی تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری شنبه به صورت حضوری و مجازی توسط مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، نشست سیاسی بصیرتی تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری، به منظور آشنایی طلاب با منظومه فکری ایشان، شنبه برگزار می شود.

این نشست شنبه ۲ اسفند ۹۹  از ساعت ۱۰ به همت مدرسه علمیه حضرت زینب(س) با مشارکت معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان و با حضور حجت الاسلام شاه جعفری، استاد حوزه و دانشگاه به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در نشست حضوری با شماره ۳۲۲۹۰۰۵۸ تماس گرفته و جهت بهره مندی از مباحث به صورت مجازی نیز می بایست از طریق این لینک اقدام کنند.

قابل ذکر است، نشست علمی «وحدت با اهل سنت؛ ظرفیت ها وچالش ها در ایران» به همت مدرسه علمیه عالی نواب و با مشارکت معاونت پژوهش این حوزه با حضور حجت الاسلام دکتر فرمانیان به دو صورت حضوری و مجازی برگزارمی گردد.

این نشست شنبه مورخ دوم اسفند ماه ۹۹ از ساعت ۹ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مدرسه علمیه عالی نواب و نیز در فضای مجازی از طریق سامانه lms حوزه علمیه خراسان به این نشانی اینترنتی برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha