چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کارگروه فناوری

حوزه/ رئیس کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان قم ضمن تاکید بر استقبال این کارگروه از الکترونیکی شدن خدمات دستگاه ها گفت: اجرای طرح نسخه الکترونیکی دفترچه های تامین اجتماعی کار پسندیده ای بود ولی نیاز بود که امکانات و زیرساخت های لازم فراهم شود و بعد بصورت عمومی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمود متین فر، رئیس کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان قم در نشست این کارگروه که با حضور محمد تلخابی "مدیرکل روابط عمومی تامین اجتماعی"، عابدی "بازرس مدیرکل تامین اجتماعی"، جیریایی "معاون دفتر اسناد سازمان تامین اجتماعی" و عبدالحسینی "مدیر فناوری اطلاعات درمان تامین اجتماعی" قم برگزار شد، گفت: اعضای کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بازدید و بررسی میدانی از وضعیت و نحوه اجرای طرح داشته اند و برخی مشکلات این طرح را احصا کردند.

وی گفت: طبق بازرسی هایی که این کارگروه از درمانگاه ها، مراکز درمانی، داروخانه ها و پزشکان در سطح استان قم انجام داد، برخی مشکلات از جمله نبود سیستم کامپیوتری کافی در این مراکز، وجود فشار زیاد بر سرور مرکزی، عدم امکان ثبت شکایت و نظر از طرق مختلف، عدم ارائه آمار تراکنش های فنی و غیر فنی از میزان رضایت و عدم رضایت پیاده سازی این طرح مطرح شد که با پیگیری های مشترک کارگروه فناوری اطلاعات و ارتباطات مجمع نمایندگان قم و سازمان تامین اجتماعی قم در صدد برطرف شدن آن هستیم.

متین فر گفت: بسیاری از درمانگاه ها نرم افزاری دارند که باید به سامانه نسخه الکترونیکی متصل شود که متاسفانه در ارائه خدمت به مردم هنگام اتصال به سامانه موجود با مشکلاتی مواجه هستند و باید هر چه سریعتر این موضوع برطرف شود.

در ادامه تلخابی مدیرکل روابط عمومی تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه مصوبات قانونی طرح الکترونیکی شدن نسخه های تامین اجماعی چند سالی وجود داشت، افزود: در استان قم جلسات متعددی در این راستا برگزار شد و از ابتدای اسفندماه ۹۹ بطور همزمان در سطح کشور این طرح به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی جهت خرید تجهیزات مراکز درمانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بانک رفاه جهت ارائه تسهیلات به مراکز درمانی آمادگی این را دارد که با معرفی مراکز درمانی به این بانک در جهت رفع نیازهای مالی و ارائه خدمات بهتر به همشهریان را فراهم کند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha