یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد ملک زاده

حوزه/عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم بر لزوم اهتمام رسانه های جمعی به منظور تبیین و تشریح دستاوردهای ۴۲ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دوازدهم فروردین، "روز جمهوری اسلامی" ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول عمر ۴۲ ساله اش با وجود همه فشارها و تحریم ها و فتنه انگیزی های دشمنان، با اقتدار و صلابت به راه خود ادامه داده و امروزه در دنیا الهام بخش بسیاری از ملت ها به خصوص جبهه مستضعفان است.

وی افزود: گرچه دشمن در این سال ها به دنبال مأیوس کردن مردم و به ویژه نسل جوان از انقلاب و نظام بوده اما آحاد ملت ما بارها و بارها در بزنگاه های مختلف از جمله در انتخابات ها، با حضور هوشمندانه خود در صحنه‌های مختلف، زمینه حقارت و نومیدی دشمنان را فراهم کرده اند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین گفت: ۱۲ فروردین یادآور بلوغ سیاسی و دینی ملت ماست، کما این که امام راحل آن را عید بزرگ ملی و مذهبی کشور ما توصیف فرمودند.

وی در ادامه بیان داشت: در شرایط کنونی هر چند به خاطر تشدید فشارها و تحریم های دشمنان از یک سو و مع الاسف سوء مدیریت و کم کاری برخی مسئولان از سوی دیگر، کشور ما با مشکلاتی از جمله در عرصه اقتصاد مواجه است، اما با همه این ها، آن چه قابل توجه است این که جمهوری اسلامی ایران در طول این سال ها، دستاوردهای خیره کننده ای داشته، هر چند در برخی قسمت ها هنوز آن طور که باید و شاید به اهداف مدنظر دست نیافته است.

حجت الاسلام و المسلمین ملک زاده همچنین گفت: رسانه ها به خصوص باید دستاوردها و موفقیت های نظام و انقلاب را در ابعاد و زمینه های گوناگون برای مردم و نسل جدید تبیین و تشریح کنند، چرا که این کار مانع از تحقق هدف دشمن در نااُمیدسازی مردم می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha