یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه / مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر در جمع خبرنگاران گفت: شهید مطهری زمان شناس بود و شبهات جریانات فکری و اعتقادی را به‌صورت منطقی جواب داد و کتاب‌هایی نیز در این باره نوشت .

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام سید تقی امیر فاطمی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: شهید مطهری تمام عمر خود را در راه ترویج خالصانه دین اسلام و فرهنگ غنی و اعتلای شیعه و آگاه سازی مردم صرف کرد.

وی افزود: شهید مطهری در مقابل کج فهمی‌ها و انحرافات دینی به مبارزه برخاست و اعتقاد به برقراری استقلال مکتبی در ایران داشت، به این معنی که در کنار سایر مکتب‌ها و ادیان الهی و ارتباط با ملل مختلف با حفظ استقلال مکتبی ایران را به اوج قله افتخار برسانیم.

حجت‌الاسلام  فاطمی افزود: شهید مطهری زمان شناس بود و شبهات جریانات فکری و اعتقادی را به‌صورت منطقی جواب داد و کتاب‌هایی نیز در این باره نگارش کرد.

وی اظهار کرد: در گرامیداشت سالروز شهادت این شهید والامقام سپاه از ششم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه را به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده و به همین مناسبت برنامه‌های در سپاه ناحیه اهر برگزار خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر، تقدیر از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، تجلیل از فرماندهان فعال در امر عقیدتی سیاسی و فراگیران عقیدتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و محرومان، پخت و پز غذای نذری «افطار» توسط خواهران بسیجی و توزیع آن در مناطق محروم، فضاسازی مقرهای فرهنگی و عقیدتی سپاه، برگزاری مسابقات مجازی مختلف توسط دانشجویان و دانش آموزان در فضای مجازی، مسابقه نقاشی، تولید نماهنگ یا کلیپ توسط خانواده‌ها و ارسال آن به حوزه‌ها، تکثیر وصیت‌نامه شهدای والامقام و شهدای معلم به‌صورت مجازی را از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha