چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تعامل

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان گفت: در تعاملی که با مرکز صدا و سیمای اصفهان انجام شد از توانمندی و ظرفیت های کارشناسان این نمایندگی با رویکرد تخصصی، استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام  محمد علیجانی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموعه مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی حدود ۴۰۰ نفر از فضلای متخصص حوزوی مشغول به فعالیت می باشند که طی ده سال گذشته پاسخگوی ۲۵ میلیون سوال بوده اند و در حال حاضر نیز پاسخگوی روزانه ۱۰ هزار سوال و شبهه از طریق بسترهای مختلف تلفنی، پیامکی و فضای مجازی که نشان از اعتماد مردم و مایه افتخار این مجموعه است، می باشند.

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان ادامه داد: با هدف گسترش ظرفیت های موجود و برای بهره مندی حداکثری عموم مردم، برنامه های متنوعی تعریف شده است که یکی از آنها تعامل با صدا و سیمای مرکز اصفهان برای ساخت برنامه هایی برای پاسخگویی به سؤالات پرتکرار مردم است.

وی در ادامه به چند نمونه از برنامه های مشترک با صدا و سیمای مرکز اصفهان اشاره کرد و گفت: برنامه روزانه اذان گاهی ظهر «قرار بندگی» و با موضوع «یک پرسش و یک پاسخ» و همچنین برنامه بیانیه گام دوم انقلاب «نقشه راه» به صورت هفتگی، توسط کارشناس فقه و احکام، حجت الاسلام و المسلمین دکتر امیر صالحی در حال ضبط و پخش می باشد.

حجت الاسلام علیجانی افزود: هر روز برنامه اذان گاهی صبح «نجوای بیداری» با موضوع «یک پرسش و یک پاسخ» توسط کارشناس فقه و احکام، حجت الاسلام  الهی منش  در حال پخش می باشد.

وی به یکی دیگر از برنامه ها اشاره کرد و گفت: در ماه شعبان المعظم هر روز ساعت 19:20 برنامه «بشارت» با موضوع «شرح و تفسیر مناجات شعبانیه» توسط کارشناس اخلاق و تربیت، حجت الاسلام محسن دهقانی  پخش شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha