دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه تبلیغات اسلامی
نشست شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان شهرکرد

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی به صورت منسجم و محوری، امری واجب و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی، امروز در دومین نشست شورای هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، برنامه‌ریزی و ساماندهی مناسبت‌های ملی و مذهبی خرداد ۱۴۰۰ می‌باشد.

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد بیان کرد: مراسم ویژه‌ای در شام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام با همکاری و مشارکت مداحان و هیئات مذهبی در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون سلام الله علیها برگزار شود. 

مسئول شورای هیئت مذهبی استان هم در ادامه جلسه اظهار کرد: تمامی هیئت‌های مذهبی خواهر و برادر استان در مناسبت‌های ملی و مذهبی با تبعیت از ستاد ملی کرونا در استان، به نحو شایسته مراسمات خود را مدیریت و سازماندهی می‌کنند. 

عبدالله نیکبخت تصریح کرد: مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام هم مانند سایر مناسبت‌ها در شهرستان شهرکرد برگزار خواهد شد و نشستی با هیئت‌های مذهبی به منظور برنامه‌ریزی و تقسیم کار در روزهای آتی برگزار می‌گردد.

حمیدرضا توسلی نیز در این نشست با اشاره به شأن و مقام اهل بیت علیهم السلام، یادآور شد: مراسمی روز شنبه ۱۵ خرداد در فضای باز و با رعایت پروتکل ها قبل از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha