پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 960276
۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
شاهین دژ

حوزه/ مراسم بزرگداشت امام جمعه اسبق و موسس مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ، در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در مراسم گرامیداشت حجت الاسلام شیخ حسین قاسمی امام جمعه اسبق شاهین دژ که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ برگزار شد، اظهار داشت: مرگ واقعیتی انکارناپذیر است که هیچ کسی نمی تواند آن را منکر شود و هر روز انسان با آن روبرو بوده و آن را به چشم خود می بیند.

وی ادامه داد: همه ما و به خصوص  طلاب مدرسه علمیه خواهران شاهین دژ مدیون تلاش های شبانه روزی و خالصانه حاج آقا قاسمی هستیم.

امام جمعه شاهین دژ بیان داشت: امام صادق (علیه‌السّلام) در مورد مقام عالمان دین فرمودند: «ملائکه بال‌های خود را برای طالب علم می‌گسترانند و موجودات زمین و آسمان، حتیّ ماهیان دریا برای او استغفار می‌کنند، فضیلت عالم بر عابد همانند ماه شب چهارده بر بقیه ستارگان است و «انّما العلماء ورثة ‌الانبیاء؛ و به تحقیق دانشمندان وارثان انبیاء الهی هستند»، علما کرامت ومقام خاصی دارند و بنده به این عالم ارزش زیادی قائلم و خود را شاگرد ایشان میدانم و تا زنده بودند از راهنمایی های وی بهره می بردم.

وی در پایان مراسم ضمن دلجویی از خانواده مرحوم حجت الاسلام قاسمی ابراز از خدمات چندین ساله این عالم دینی در شهر شاهین دژ تقدیر کرد.
 

بزرگداشت امام جمعه اسبق شاهین دژ برگزار شد

در ادامه این مراسم سرکار فاطمه قاسمی فرزند حجت الاسلام قاسمی و مدیر سابق مدرسه علمیه خواهران شاهین دژ ضمن قدردانی از همه میهمانان، به ذکر ویژگی های اخلاقی پدرش پرداخت و ضمن تجلیل از برگزار کنندگان این مراسم، بر تلاش برای تعالی حوزه های علمیه و تربیت طلاب تاکید کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha