یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نشست خبری امام جمعه یزد با خبرنگاران

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: منطق دشمنان انقلاب اسلامی دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی و جلوگیری از ایجاد دولت انقلابی از سوی مردم است با توطئه های جدید به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات، حضور حداکثری آحاد مردم و انتخاب اصلح را مهم خواند و افزود: بیگانگان و دشمنان انقلاب اسلامی با نزدیک شدن انتخابات به دنبال توطئه هستند.

وی تصریح کرد: عزت ملت ایران نباید زیر سؤال برود و ما باید در تمام عرصه هایی که در حال رشد هستیم بدون توقف به حرکت علمی و مسیر پیشرفت خود ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نمی خواهند این نظام باشد و تاکنون حرف از حرکت نظامی علیه جمهوری اسلامی می زدند، ولی توطئه های خود را از طریق ترور دانشمندان هسته ای و علمی و پزشکی، جنگ نرم و فضای مجازی ادامه می دهند.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به سخنان مداخله جویانه سفیر انگلیس در ایران گفت: منطق سفیر انگلیس این است که نباید دولت انقلابی سر کار بیاید و منطق دشمنان انقلاب در نزدیک انتخابات همیشه دخالت بوده است.

وی مسئله انتخابات را یادآور شد و افزود: مردم ما علاوه بر حضور پرشور در انتخابات باید پس از آن نیز از منتخبان خود مطالبه گر و برای حفظ نظام انقلابی و الهی جدی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه به مسئله اهمیت افزایش جمعیت اشاره کرد و گفت: تصمیماتی که در گذشته در خصوص کاهش جمعیت وجود داشت یک نوع بی احتیاطی بود.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: توسعه صنعت نیازمند وجود نیروی کار است و اکنون بسیاری از کارخانه های ما با کمبود نیروی کار مواجهند که اتباع بیگانه اکنون در برخی مشاغل ما حضور دارند.

وی، سبک زندگی اسلامی را یادآور شد و افزود: متأسفانه برخی خانواده های جوان به جای فرزندآوری به نگهداری حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه روی آورده اند که شیوه زندگی غربی به شمار می رود و یا آمار سقط جنین افزایش می یابد که یک نوع انسان کشی محسوب می شود.

امام جمعه یزد، هویت بخشی همراه با تعقل، تفکر و تدین را در جامعه به ویژه نسل جوان کشور خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: شعار سال با تقویت بخش کارآفرینی های دانش بنیان و رفع موانع تولید تحقق یابد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha