یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌‌الاسلام خطاط

حجت الاسلام و المسلمین خطاط گفت: امروز هجمه سنگینی دانسته یا نادانسته علیه شورای نگهبان وجود دارد که باید با حضور و حمایت ما کاهش داد، ما باید بر اجرای قانون و قانون‌مندی پافشاری کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط، عصر امروز در همایش اساتید، فضلا و روحانیون حوزه علمیه اصفهان که در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ به همت سازمان بسیج اساتید و نخبگان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، در مدرسه امام صادق(ع) چهارباغ برگزار شد، اظهار کرد:شرایط حاکم امروز بر جهان، شرایطی است که بصیرت و آگاهی بیش از پیش می طلبد.

وی بیان کرد: بصیرت و بینش، امروز و بر هر قشری خاصه علمای جامعه به عنوان پیشرانان هدایت ضروری است.

رئیس سازمان بسیج اساتید ونخبگان حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: امروز هجمه سنگینی دانسته یا دانسته علیه شورای نگهبان وجود دارد که باید با حضور و حمایت ما کاهش پیدا کند و ما روحانیون به عنوان یاوران قانون باشیم.

وی ابراز کرد: باید قانون‌مندی را در جامعه حاکم کنیم و این مطلب را در جامعه تسری داده که همگان چه خوشایندشان باشد وچه ناخوشایند، باید به قانون احترام بگذارند.

حجت الاسلام و المسلمین خطاط افزود: ما باید بر اجرای قانون و قانون‌مندی پافشاری کنیم، اگر این بی قانونی در کشور رایج شود هیچ چیز استوار نخواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha