یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار نکونام و رئیس بنیاد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سفرهای استانی به‌ گونه‌ای باشد که حرف‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شنیده شود و در راستای عملی کردن خواسته‌هایشان اقدامات لازم صورت گیرد نه اینکه چند نفر گلچین شوند و فقط درخواست‌های آن‌ها شنیده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، امروز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود برای شهید شدن، باید شهید زندگی کرد، اظهار داشت: انسان باید شهیدانه مدیریت، زندگی و حرکت کند تا از برکات شهدا برخوردار شود.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری و به‌ویژه جانبازان در شرایط خاصی زندگی می‌کنند و با یک سری بی‌مهری‌ها مواجه می‌شوند و متولیان باید این بی‌مهری را جبران کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ایثار و از خودگذشتگی خانواده های شهدا و جامعه ایثارگری برای مردمتبیین شود. عمده درد و گلایه این عزیزان، مربوط به کم‌لطفی، بی‌مهری و گاهی حرف‌های نامناسب است وگرنه از اینکه چیزی به آن‌ها نمی‌رسد، گلایه چندانی ندارند.

نکونام خاطرنشان کرد: کسی که حقوق، مزایا، رزق و روزی، بیمه و برکات زندگی‌اش از کار در بنیاد شهید تهیه می‌شود، اگر به درخواست خانواده‌های شهدا و ایثارگران اهمیت ندهد و در جهت پیگیری امورشان حرکت نکند، جفا و ستم کرده‌ است.

وی تصریح کرد: سفرهای استانی به‌ گونه‌ای باشد که حرف‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شنیده شود و در راستای عملی کردن خواسته‌هایشان اقدامات لازم صورت گیرد نه اینکه چند نفر گلچین شوند و فقط درخواست‌های آن‌ها شنیده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha